lunes, 4 de mayo de 2020

La meva agenda blava 2020

 Per Joana

Com cada any per a nadal comprem agendes de diferents colors per a les persones que treballem en l'oficina.

Jo enguany vaig triar el color blau i de seguida vaig començar com totes les meves companyes a anar omplint els dies amb reunions, projectes i altres tasques, sempre contant que tota aquella programació donàvem per descomptat que es realitzaria, si algú m'hagués dit que arribaria un dia que tot allò que havia programat es pararia de cop, perquè un virus ens deixaria tancats a tots a casa, segurament no m'ho hauria cregut.

imatge i flors: María Jesús López
Després de cinquanta-dos dies de confinament haig de dir que en cap moment m'he avorrit, he gaudit llegint, escoltant música i a vegades ballant al seu so, i sobretot del meu balcó veient els arbres com han anat poblant-se de fulles, cosa que mai m'havia fixat amb les presses del dia a dia, també admirant com ha florit el balcó de la meva veïna que està preciós amb tantes flors i em ve a la ment una frase que vaig llegir d'Upton Sinclair "Les terres pertanyen als seus amos però el paisatge és de qui sap admirar-lo". De totes maneres li vaig demanar permís per a publicar-ho (formalitats modernes).

I avui, ordenant la meva taula d'ordinador i en veure la meva agenda blava 2020, l'he obert i la cinta vermella estava assenyalant el dia que diguem de "parada", llavors he començat a veure les tasques que tenia programades i veig que de tota aquella activeu no quadra en res amb el que he fet fins ara i en arribar al dia d'avui continuo mirant tot el que vaig anotar per a més endavant i penso si tot el que havia planejat podré fer-ho i tornar al que s'ha anomenat "suposada normalitat".

Però una cosa que tinc molt clara és que a partir del dia que surti viuré diàriament amb més tranquil·litat i sense tant d'estrès.
Aquests dies de confinament m'ha fet descobrir que hi ha una altra manera de viure.







No hay comentarios:

Publicar un comentario